Author Archives: pkjellsson

Söndag 26 April

Vaknade tidigt och det låg tät dimma över sjön. Jag gick en runda med Chilli innan jag satte mig med morgon kaffet. När Britta vaknat så åt vi frukost för att sedan genast packa ihop. Som tur är så har … Fortsätt läsa

Publicerat i Hemma, Husbil, Resa | Lämna en kommentar

Lördag 25 April

Vaknade vid halv sju tiden och gick en runda med Chilli och sedan in och sätta mig i stolen och dricka lite kaffe och läsa nyheterna. När Britta vaknat så åt vi lite frukost innan jag tog på mig och … Fortsätt läsa

Publicerat i Husbil, Resa | Lämna en kommentar

Fredag 24 April

Efter frukosten så hämtade jag husbilen och vi började packa. När vi packat klart så körde vi om Thuressons gårdsbutik för att köpa lite mat att ha med oss. Vi fortsatte sedan upp till samma ställe som förra helgen och … Fortsätt läsa

Publicerat i Hemma, Husbil, Resa | Lämna en kommentar

Onsdag 22 April

Riktigt fin dag så jag gav mig ut för att fotografera lite i vårt fina Falkenberg. Magnolian har slått ut vid vår altan. Chilli låg i solskenet och njöt av värmen. Till eftermiddagen så gick jag ner för att fortsätta … Fortsätt läsa

Publicerat i bichonhavanais, Hemma | Lämna en kommentar

Söndag 19 April

Vaknade tidigt och gick en runda med Chilli. Efter en sen frukost så gick vi en runda runt sjön som var 5,2 km. Nästa gång så ska jag köpa fiskekort och ta med mina fiskegrejor och se om man kan … Fortsätt läsa

Publicerat i Hemma, Husbil, Resa | Lämna en kommentar

Lördag 18 April

Vaknade ganska tidigt men ändå utvilad så jag gick upp och tog en runda med Chilli. Tillbaka i husbilen så satte jag på lite kaffe och läste lite i min bok. Vid halv nio så vaknade Britta och vi åt … Fortsätt läsa

Publicerat i Husbil, Resa | 2 kommentarer

Fredag 17 April

Vaknade till en strålande fin morgon och satte på lite kaffe. Lät Britta sova eftersom det är hennes födelsedag idag. När Britta vaknat och vi ätit frukost så hämtade jag upp husbilen så vi kunde börja packa. Vi åt lite … Fortsätt läsa

Publicerat i Hemma, Husbil, Resa | 1 kommentar

Påskafton 11 April

Vaknade och åt lite frukost innan jag bytte om och åkte ut till Ljungby. Klubben skulle ha en orienteringsträning med max 40 deltagare, inte för att det är en sport där vi är i närheten av varandra. Men vi blev … Fortsätt läsa

Publicerat i Hemma, Orientering | Lämna en kommentar

Långfredag 10 April

En riktigt fin långfredag så jag går en runda på stan för att ta de sista bilderna till årets Foto orientering. Vi får se vad vi kan klura ihop till detta året.

Publicerat i Hemma, Orientering | Lämna en kommentar

Onsdag 1 April

06:30 Vaknar och går för att äta frukost. Sedan tillbaka till rummet och packa ihop väskan och se på lite nyheter. Därefter var det dags att checka ut och sedan gå till klassrummet. 08:00 Sista dagens kurs började med ett … Fortsätt läsa

Publicerat i Hemma, Resa, Skola, Ukategorisert | Lämna en kommentar